REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Kraków] Mieszkania, ul. Wodna 2
Kraków, Podgórze
Wodna 24inwestycja
Pokaż inwestycję
Wodna 24
Kraków, Podgórze, Wodna 24
[Warszawa] Galeria Północna w Warszawie otrzymała tytuł Budowa Roku 2017artykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Galeria Północna w Warszawie otrzymała tytuł Budowa Roku 2017
Galeria Północna, pierwsze nowoczesne centrum handlowe czwartej generacji otwarte w Warszawie od pon...
[warmińsko-mazurskie] Pierwsza księgarnia otwiera się w Centrum Handlowym Ogrody w Elbląguartykuł
Pokaż artykuł
[warmińsko-mazurskie] Pierwsza księgarnia otwiera się w Centrum Handlowym Ogrody w Elblągu
W ciągu najbliższych tygodni ogólnopolska sieć salonów oferująca szeroki wybór światowej i polskiej...
[Gdańsk] Zmiana siedziby Deloitte w Gdańskuartykuł
Pokaż artykuł
[Gdańsk] Zmiana siedziby Deloitte w Gdańsku
Deloitte zmienia swoją siedzibę w Gdańsku. Firma wynajęła 363 mkw. powierzchni na terenie Centrum Bi...
[Polska] Stabilny rozwój rynku powierzchni handlowych daje dobre perspektywy na przyszłośćartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Stabilny rozwój rynku powierzchni handlowych daje dobre perspektywy na przyszłość
Rok 2017 przyniósł wiele ciekawych wydarzeń na polskim rynku handlowym. Magdalena Sadal, dyrektor Dz...
Nowa, duża inwestycja przy ul. Piotrkowskiej nie powstanie. Jaki jest powód? [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Nowa, duża inwestycja przy ul. Piotrkowskiej nie powstanie. Jaki jest powód? [WIZUALIZACJE]
Przy najdłuższej i najsłynniejszej ulicy w Łodzi planowana była kolejna nowa, duża inwestycja. Pojawił się nowy projekt zabudowy mieszkaniowej bazujący na zapisach specustawy „lex deweloper”. Wniosek o lokalizację inwestycji złożył do Rady Miejskiej w Łodzi inwestor planujący zagospodarowanie pustej obecnie działki pośrodku zabytkowego kompleksu Ogrodów Geyera przy ul. Piotrkowskiej 303/305.
[Warszawa] Wmurowano kamień węgielny pod inwestycję Wola Tarasyartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Wmurowano kamień węgielny pod inwestycję Wola Tarasy
21 czerwca br. na warszawskiej Woli odbyło się uroczyste wmurowanie kamienia węgielnego pod nową inw...
[Warszawa] Nowa inwestycja Matexi Polska – Kolska od Nowa: nowoczesny koncept urbanistyczny dla miłośników wielkomiejskiego stylu życiaartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Nowa inwestycja Matexi Polska – Kolska od Nowa: nowoczesny koncept urbanistyczny dla miłośników wielkomiejskiego stylu życia
Na działce o powierzchni ponad 2,6 hektara zlokalizowanej przy ul. Kolskiej deweloper Matexi Polska...
W Polsce w ciągu trzech lat powstanie 110 nowych obiektów handlowychartykuł
Pokaż artykuł
W Polsce w ciągu trzech lat powstanie 110 nowych obiektów handlowych
Z danych Polskiej Rady Centrów Handlowych wynika, że obecnie w fazie planowania, przygotowania inwestycji bądź w budowie jest ponad 1,2 mln mkw. GLA nowoczesnej powierzchni handlowej, z terminem otwarcia do końca 2025 r. To ponad 9 proc. całości obecnej bazy nowoczesnych obiektów handlowych w Polsce.
Grupa CTEfirma
Pokaż firmę
Grupa CTE
Wrocław, Stacyjna 1 lok. 12
Siła nabywcza mieszkańców Warszawy urosła o 37 proc.artykuł
Pokaż artykuł
Siła nabywcza mieszkańców Warszawy urosła o 37 proc.
Wzrost zamożności, który obserwujemy w ostatnich latach w Polsce, sprzyja rozwojowi ulic handlowych w największych polskich miastach. Inwestorów przyciąga szczególnie stolica. Jak wynika z danych GFK, od 2019 do 2023 roku siła nabywcza warszawiaków zwiększyła się o 37 proc. Dodatkowo status miasta jako centrum biznesowego oraz wysoka liczba turystów sprawiają, że luksusowe marki coraz chętniej inwestują w Warszawie – wynika z raportu CBRE „Ulice handlowe w Warszawie”. Na głównych ulicach pojawia się także coraz więcej lokali gastronomicznych oraz luksusowych hoteli.
[Wrocław] Nadzieja w nieruchomościach komercyjnych?artykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Nadzieja w nieruchomościach komercyjnych?
W stolicy Dolnego Śląska ciągle powstają nowe inwestycje komercyjne. Z badań wynika, że to właśnie t...
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Jawor] Centrum handlowo-usługowe
Jawor
[Opole] CH Karolinka uzyskała ekologiczny certyfikat BREEAMartykuł
Pokaż artykuł
[Opole] CH Karolinka uzyskała ekologiczny certyfikat BREEAM
Opolskie centrum handlowe Karolinka otrzymało prestiżowy certyfikat BREEAM In-Use, przyznawany istni...
Develia rusza ze sprzedażą Oliwska Vita w Warszawie [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Develia rusza ze sprzedażą Oliwska Vita w Warszawie [WIZUALIZACJE]
Develia wprowadziła do sprzedaży inwestycję Oliwska Vita na warszawskim Targówku. W ramach projektu powstaną łącznie 124 komfortowe mieszkania o funkcjonalnych rozkładach. Wszystkie lokale posiadają przestronne balkony, komfortowe tarasy lub prywatne ogródki.
Wrocław: Swoja Olimpia – Womak zdradza szczegóły centrum handlowego na Swojczycach [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Wrocław: Swoja Olimpia – Womak zdradza szczegóły centrum handlowego na Swojczycach [WIZUALIZACJE]
Archicom sprzedał rok temu działkę pod budowę obiektu handlowego w sąsiedztwie Olimpii Port. Womak H...
[Wrocław] Zmiany w ofercie wrocławskiego Pasażu Grunwaldzkiegoartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Zmiany w ofercie wrocławskiego Pasażu Grunwaldzkiego
Wraz z początkiem września do grona najemców CHR Pasaż Grunwaldzki dołączył salon Wassyl. W ofercie...
Lublin najbardziej nasyconym rynkiem handlowym w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Lublin najbardziej nasyconym rynkiem handlowym w Polsce
Jak wynika z danych międzynarodowej agencji doradczej Cushman & Wakefield, Lublin zajmuje pierwsze miejsce wśród najbardziej nasyconych powierzchnią handlową (>5000 mkw.) aglomeracji w Polsce. W przeliczeniu na 1000 mieszkańców poziom nasycenia dla aglomeracji Lublina wynosi 1094 mkw., a dla porównania, w przypadku aglomeracji warszawskiej, najbardziej dojrzałego rynku handlowego w kraju, jest to 831 mkw.
Galeria Kazimierz poszerza swoją ofertę nie tylko handlową, ale także rozrywkowąartykuł
Pokaż artykuł
Galeria Kazimierz poszerza swoją ofertę nie tylko handlową, ale także rozrywkową
Galeria Kazimierz sukcesywnie poszerza swoją ofertę nie tylko handlową, ale także rozrywkową. Jest to odpowiedź centrum handlowego na zmieniające się oczekiwania i potrzeby klientów, którzy nie tylko poszukują oferty swoich ulubionych marek, ale także liczą na wyjątkowy customer experience.
REKLAMA